Hamaki Official Forum | رابطة عشاق محمد حماقي
Wellcome all Hamakian Welcome Guest decent, if this was the first visit of the Association, you spend time Ntmana fun. You should register by clicking on the word of registration if you wish to join the members of the Association, but if you are a member with usClick on the word "entry.
"Century Gothic" أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم ، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للرابطة ، نتمنا لك قضاء وقت ممتع . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط علي كلمه التسجيل  إذا رغبت ان تنضم الى اعضاء الرابطة ، اما اذا كنت عضو معنا فاضغط على كلمة دخول لكى تستطيع المشاركه فى الرابطه .
Wellcome all Hamakian Welcome Guest decent, if this was the first visit of the Association, you spend time Ntmana fun. You should register by clicking on the word of registration if you wish to join the members of the Association, but if you are a member with usClick on the word "entry.
"Century Gothic" أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم ، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للرابطة ، نتمنا لك قضاء وقت ممتع . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط علي كلمه التسجيل  إذا رغبت ان تنضم الى اعضاء الرابطة ، اما اذا كنت عضو معنا فاضغط على كلمة دخول لكى تستطيع المشاركه فى الرابطه .
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةHأحدث الصورالتسجيلدخول

ابداعي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
7ma2y moon
حماقاوي جديد
حماقاوي جديد

ابداعي Empty
مُساهمةموضوع: ابداعي   ابداعي Icon_minitimeالأحد يوليو 04, 2010 4:42 pm

كل مابفتكر ليك حاجات بدوبني فيك برجع واقول يمكن فيوم هصعب عليك وبتجي ناس وبتمشي ناس وقلبي حيفضل لعينيك ياللي بجد مدووبني فيك وانا الصراحا واكيد براحا تعبت معاك يااجمل ملاك نفسي اعرف عايز مني ايه بعد دا كلو يظهر عرفت اللي قلبي فيه وكل يوم بيعدي عليا بتخان من جديد وبضعف اكيد وبغض عينيا وبقول حيرجع تاني ليا تعبت بجد من الآسيا وكل اللي بقدر اقولو حبيي ارحم عينيا يعني بجد مش حاسس بحاجا فيا ودلوقت عرفت اني بضعف قوووي بس بقول يارب تجازي فياا Sad Sad شو رايكم هادا انا كتبتوو Very Happy
يا احلى ملاك
حماقاوي جديد
حماقاوي جديد

ابداعي Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابداعي   ابداعي Icon_minitimeالأحد يوليو 04, 2010 10:04 pm

تحفه بسم الله ما شاء الله

ابداعي
صفحة 1 من اصل 1